Blogi

bannerit

Tällaisia bannereita on näytetty lokakuun alusta Sanomien mobiilisivustoilla vieraileville potentiaalisille uuden auton ostajille. Jos olet itse ostamassa uutta autoa, voit klikata bannerista itsesi sivulle, josta pääset rekisteröitymään tutkimukseen. Aplikaatio toimii Android- ja iOS-puhelimissa.

Näyttöjä on kertynyt runsaat 3 000 000 ja keskimääräistä paremmalla klikkausprosentilla laskeutumissivustolla on käynyt jo yli 3 000 uuden auton ostajaa.

Lue lisää...

Uutiset

Mobiilipanelisteja värvättiin monikanavaisesti

Juuri julkaistuun tutkimukseen värvättiin mobiilipäiväkirjan pitäjiä monikanavaisesti.

Perinteisen telemarkkinoinnin rinnalla käytettiin nettipaneeleja ja muita autoilijatutkimuksia. Vuosi sitten JHelske Research käynnisti kampanjan Sanoma Verkkomedioiden kanssa vastaajien värväämiseksi autonostajien mobiilipäiväkirjapaneeliin. Kampanja keräsi yli 3 000 kiinnostunutta kävijää laskeutumissivulle.

 

Lue lisää...